hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چهارمحال و بختیاری | 30طرح پیشران توسعه برای چهارمحال و بختیاری تعریف می‌شود

چهارمحال و بختیاری | 30طرح پیشران توسعه برای چهارمحال و بختیاری تعریف می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های این استان گفت: 30 طرح پیشران توسعه برای این استان در سال 1398 تعریف و اجرایی می‌شود.

اقبال عباسی تأکید کرد: این تعداد طرح در کنار سایر طرح‌ها و فعالیت‌های این ستاد در استان اجرایی می‌شود.

او افزود: آب‌وخاک، کانون اقتصاد مقاومتی و کشاورزی و دام‌پروری به‌عنوان مهم‌ترین افق توسعه چهارمحال و بختیاری است.

عباسی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری و انتخاب علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور به‌عنوان نماینده معین دولت در این استان می‌تواند برای رونق گردشگری این استان از سال آینده مؤثر باشد.

او یادآور شد: اجرایی شدن طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری به‌عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان، باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با هدف سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان به‌ویژه حوزه گردشگری موردتوجه است.

او گفت: وصول مطالبات بانکی در چهارمحال و بختیاری و ارائه تسهیلات به طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان پیگیری و اجرایی شود در غیر این صورت بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های جدید با مشکل مواجه می‌شوند.

او افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری مراقب باشند که تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغال‌زایی در استان به بیراهه و انحراف نرود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد